Usługi konfekcjonowania i co-packingu – dla kogo?

Konfekcjonowanie, tworzenie opakowań oraz co-packing to usługi przeznaczone dla przedsiębiorców z sektora produkcyjnego. Przydatne są wszędzie tam, gdzie ma się do czynienia z gotowym wyrobem, wymagającym odpowiedniej oprawy.

Przepakowywanie

Duże firmy produkcyjne każdego dnia wypuszczają gigantyczne ilości swoich produktów. Każdy z nich należy osobno zapakować, a następnie spakować w pudełka zbiorcze i wysłać do klienta. Zdarza się, że bardzo wiele produktów gotowych zalega na magazynie, kiedy zachodzi potrzeba zmiany opakowania. Wówczas, aby nie marnować gotowych wyrobów, zleca się tworzenie opakowań o innym designie, czy poprawionych parametrach specjalnym firmom. Następnie wykwalifikowani pracownicy tych firm zajmują się wyjmowaniem wyrobów z dotychczasowych opakowań i wkładaniem ich do nowych, foliowaniem i etykietowaniem.

Promocje produktów

Niekiedy różne akcje promocyjne wymagają specjalnych zabiegów. W tym celu gotowe partie produktów poddaje się dokładaniu do dotychczasowych produktów drobnych gadżetów, upominków, czy łączeniu dwóch produktów w jeden, z jednym kodem kreskowym. Takie konfekcjonowanie produktów w celach marketingowych zlecone zewnętrznej firmie jest niezwykle korzystne. Biorąc pod uwagę korzyści finansowe wynikające ze zwiększonej sprzedaży promocyjnych produktów, warto zainwestować w ich przepakowanie lub zmianę opakowania na promocyjne – na przykład z nadrukowanym wewnątrz kodem promocyjnym biorącym udział w losowaniu. W większości osoby zatrudnione w firmach produkcyjnych dużych producentów skupiają się wyłącznie na czynnościach mających na celu stworzenie danego wyrobów. Co-packing czy pakowanie produktu w opakowanie dużo lepiej i taniej jest zlecić firmie zewnętrznej. Dzięki temu oszczędza się na tworzeniu kolejnego stanowiska pracy, obsadzaniu go, a także na kosztach jego utrzymania – również wtedy, gdy nastąpi chwilowy przestój w konieczności przepakowywania produktu, czy innych czynnościach konfekcyjnych. Ogromne koncerny zwykle posiadają własne hale oraz pracowników zajmujących się tymi czynnościami ze względu na duży zasięg produkcji. Mniejsi producenci muszą liczyć się z dodatkowymi kosztami, dlatego firmy outsourcingowe są dla nich najlepszym rozwiązaniem. Pomagają one oszczędzać zasoby ludzkie oraz finansowe, gwarantując profesjonalne usługi.